Henkilöstöhallintoratkaisu

Hallitse asiakkuuksia ja ohjaa myyntiä

Henkilöstöhallintoratkaisun käytännöllisellä Customer Relationship Managament (CRM) -asiakkuudenhallintapalvelulla hallitset asiakkuuksia ja myyntiä. Sen avulla
• hallitset asiakasrekisteriä ja -historiaa sekä asiakirjoja
• suunnittelet asiakkuuksien hallintaan liittyviä toimenpiteitä
• jaksotat liikevaihdon
• seuraat myyntiä ja kannattavuutta
• tulostat raportteja
• seuraat yhteydenottoja.
Tunnistat tärkeimmät asiakkuudet ja voit suunnitella liiketoimintaasi paremmin. Henkilöstöhallintoratkaisun CRM-palvelu toimii automaattisesti osana taloushallintoa, ilman paperinpyöritystä ja ylimääräistä vaivannäköä – taloudellisesti ja tuloksellisesti. Asiakkuuksista tallennettua tietoa voidaan käyttää suoraan laskutuspohjana. Informaatioteknologia-alan markkinatutkimuksiin ja –analyyseihin erikoistuneen International Data Corporationin (IDC) tekemän tutkimuksen mukaan yrityksen taloushallintoon kytketty CRM-palvelu lisäsi tyytyväisten asiakkaiden määrää 28 % ja kasvatti myyntiä 13–16%.